Interesant cap de setmana el que ens espera, i que ja ha començat amb el partit que anit va jugar el Deportivo Ontinyent en Muro (amb triomf del nostre 1r equip), tenint continuïtat esta mateixa vesprada amb tres encontres, destacant el que ha de jugar l’aleví D a La Puríssima front l’Albaidense.

I és que fins a set dels enfrontaments a disputar seran entre conjunts molt igualats a la classificació, fins i tot jugant-se el segon lloc, com és el cas del Cadet C i de l’Aleví Femení. Esperem que l’Infantil A faça una bona defensa del seu liderat, així com el necessari triomf d’un Cadet A que rep al cuer del grup.

Destacar també la jornada de cloenda de la temporada dels querubins, on els nostres menuts jugadors podran gaudir d’un dia de futbol i festa al camp Miguel Tendillo de Moncada.
